środa, 14 września 2011

Recenzja zabawek i mebli KidKraft | Wonder Toy

"Dzięki mojej ostatniej mobilizacji moja córeczka ma ma wreszcie swój pokój i dziecięcą sypialnię. Musze przyznać, że to ja bardziej nakręciłam się na urządzanie jej pokoju, moja córeczka ma dopiero 2 latka więc pewnie niewiele to dla niej znaczy, ale dla mnie jak najbardziej, wymarzyłam sobie dla niej dziewczęcy pokoik, który miałam przed oczami od dłuższego czasu. Byłam niezwykle podekscytowana kiedy znalazłam coś o czym myślałam i o co mi chodziło, na stronie http://wonder-toy.com  





ten zestaw od razu przypadł mi do gustu i stwierdziłam, że będzie idealnym dodatkiem do do pokoju mojej córeczki.









Do wyboru były tez inne komplety i zestawy stolików i krzesełek dla dzieci ale zdecydowałam się na Stolik Serduszko ze względu na wygląd, jakość i funkcjonalność. Zestawienie kolorów typowo dziewczęcych wprost zaprasza do zabawy. Pastelowe, delikatne kolory nie powodują, że którykolwiek kolor przeważa w pokoiku.


Chciałam też coś bezpiecznego dla swojej córki abym mogła spokojnie zająć się swoimi sprawami, kiedy moja córka będzie siedzieć przy stoliku, bez obawy, że niestabilny mebel mógłby się przewrócić lub połamać, dlatego wybrałam Stolik dla dziecka Serduszko, który jest bardzo stabilny, krzesełka wzmocnione dodatkowymi poprzeczkami, sam stolik posiada w podstawie dodatkowe, stabilizujące elementy.


Najciekawsze są jednak pojemniki pod blatem, dzięki nim bardzo łatwo utrzymać porządek, rzeczy pozostają w pojemnikach kiedy nie są potrzebne, jednocześnie pozostając w zasięgu ręki - to jest naprawdę fantastyczne.





Jakość oferowanych zabawek i mebli w Wonder Toy zachęciła nas do dalszych zakupów. Mój mąż kupił dla naszego synka zestaw kolejka drewniana Metropolis, który też okazał się fantastyczną zabawką. Kiedy zabraliśmy się do składania zestawu okazało się, że elementy były błędnie włożone do pudełka i musieliśmy poprosić i ich wymianę obsługę sklepu http://wonder-toy.com

Zwykle, kiedy robię zakupy i jest problem liczę się z tym, że reklamacja ciągnie się tygodniami. A tutaj niespodzianka - jeden e-mail do firmy Wonder Toy i brakujące elementy przybywają w ciągu kilku dni roboczych, to naprawdę jest świadectwo perfekcyjnej obsługi. Dzięki ich zaangażowaniu w podtrzymywaniu zadowolenia klientów i oferowaniu produktów, z których nasze dzieci prędzej wyrosną niż zniszczą, Wonder Toy jest firmą której można ufać i z pewnością będziemy tam dalej dokonywać zakupów, oraz polecać rodzinie i naszym przyjaciołom."

Zadowoleni Rodzice


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz